>>>> ETOP <<<<
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

>>>> ETOP <<<<

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

شكر.... واجب

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Mohamed El-Dalil

نقاط التقييم : 4853

شكر.... واجب Empty
مُساهمةموضوع: شكر.... واجب   شكر.... واجب I_icon_minitimeالإثنين 14 فبراير 2011 - 5:18

بسم الله الرحمن الرحيم

انا اسمى محمد الدليل ، الفرقه الثالثه كلية الصيدله جامعة طنطا . afro

انا ممكن اكون مش من جامعة المنصوره بس انا عشت حلم اى توب او جمعية اى توب بإذن الله من اول ما بدأ عن طريق اصدقائى الاعزاء جدا اللى ابدعوا

E.TOP

واول معرفتى بيهم كانت من سنتين ونص وكان فى مشروع مشترك عندنا فى طنطا وكان ممكن المشروع يخلص وتنقطع علاقتنا ولكن يشاء ربنا سبحانه وتعالى (لأسباب عظيمه عندهم بالتأكيد ) اننا نكمل وأقرب منهم اكتر عشان اكتشف هم قد ايه بجد اشخاص عظيمه جدا

انا بعمل الموضوع ده عشان حسيت ان فى ناس كتير من اللى بس بيشوفوا المسرحيه ومعندهمش اى فكره الممثلين بتتعب قد اي ورا الكواليس - انا حسيت ان الناس دى بتبص لأى فرد فى النشاط الطلابى فى الجامعه على انو بيجرى وياعب عشان حاجه هو عاوزها لنفسه او مكسب مادى
لكن انا بقولهم انتوا بالتأكيد غلطانين
بجد الناس دى بتتعب جدا وبعضهم بتمر عليه ايام مش بينام وحلمه الوحيد هو مساعدة اكبر عدد من زمايله فى الكليه سواء بكورس او مجله او ملتقى توظيفى او حتى قافله طبيه او مؤتمر وحتى المنتدى ، كل حاجه بيتخطط لها وبتاخد مجهود جبار من الناس عشان نوصلك وتستفيد منها اكبر استفاده ، وازاى انك ممكن تنزل من بيتك وانت هتموت وتنام او تكسل وبتيجى على نفسك عشان بس الاحساس بالسعاده الكبيره انك بتعمل حاجه فى ناس ممكن تستفيد منها بجد ,, وانا عشت الايام دى من بعيد او قريب مع الشباب فى E TOP

انا بحاول اوفيهم حقهم بالشكر على المجهود الجبار اللى بيعملوه بس عشاننا بس اكيد مهما قولت انا مش هقدر اوفيهم كل حقوقهم

وصدقونى لو قولتلكوا ده مش تملق فى بعض الاصدقاء لكن ده حاجه انا فعلا حسيت بيها

واحب طبعا اسميهم كلهم بس يا رب منساش حد ، ولو نسيت هو اكيد مش هيتضايق Very Happy

اصدقائى الاعزاء .....شكرا جزيلا

محمود العراقى
محمود يسرى
محمد كروان
أحمد عبد الرحيم (ابو علم )
محمود الملاح
محمد الشامى
هشام برجاس
محمود عباس
احمد لشناوى

:fl
ower:
الملاح
Admin
الملاح

نقاط التقييم : 5238

شكر.... واجب Empty
مُساهمةموضوع: رد: شكر.... واجب   شكر.... واجب I_icon_minitimeالجمعة 18 فبراير 2011 - 9:29

شكرا ليك انتا كمان يا دليل

وان شاء الله اى توب معاك فى طنطا فى تقدم ونجاح على طول ان شاء الله
elshamy

elshamy

نقاط التقييم : 4874

شكر.... واجب Empty
مُساهمةموضوع: رد: شكر.... واجب   شكر.... واجب I_icon_minitimeالأحد 20 فبراير 2011 - 4:21

7abeeb alby ya daleeel ya msharfna fe tanta ...enta elly fe el7eta elshemaal ya daleel Smile

شكر.... واجب
صفحة 1 من اصل 1